ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
mimozam
DİKKAT: Bu konu 7 yıl önce açılmış. İçerdiği bilgiler eskimiş olabilir!
Bir ögretmen davranisin ögretilmesinde degisken oranli pekistirme kullanmaktadir. Fakat her seferinde pekistireci degistirmektedir. Ögretmenin pekistireci her seferinde degistirmesinin amaci ne olabilir?
A) Ögrenciyi ayni pekistirece alistirmamak
B) Hangi pekistirecin daha etkili oldugunu belirlemek
C) Ayni pekistirece bagli kalmamak
D) Pekistirecin degil pekistirme tarifesinin etkililigini ortaya çikarmak
E) Ögrenci özelliklerine uygun pekistireci bulmak

arkadaşlar soru köküne göre öğretmenin davranışın öğretlmesnde hedefi dğşken oranlı pekştrme tarifesini kullanmk buyzden pekiştirecin değil pekştrme tarifesinin etkinlğini göstrmek istemiştr dye düşnyorm cevap A DEMİŞ tamam bu ifade öğrenmede ilginin motivasyonun azalmaması için önemli ama burdaki soruya öğretmenin amacına göre ben hala D yapardm diyorum lütfen bi BAKIN. ?
 19 Mart 2012, 12:41 
ashab-iguzin
Bence doğru A çnkü değşken oranlı pekiştireç kullanıyo ki ilgi hep uyanık kalsın eğer sait oranlı deseydi öğrenciyi aynı pekiştirece alıştrmamak diyemezdk ama bu soruya göre A deriz her seferinde pekştireci değştirir ifadesi en büyük ip ucu zaten .
 19 Mart 2012, 13:17 
Sayfalar:  
1
CEVAP GÖNDER: